Pomoc
Co robić gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?
Uszkodzenie widoczne przy odbiorze.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody.
Może się jednak zdarzyć, że podpiszesz odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo nienaruszonego opakowania, zawartość jest uszkodzona. Według Ustawy Prawo Przewozowe z dnia 15 listopada 1984 r. masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody, ale wówczas samemu należy udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.
Dzięki formularzowi możesz sprawnie złożyć reklamacje za pomocą strony internetowej. Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do Działu Reklamacji a na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia wraz z nadanym numerem.
Przejdź do formularza reklamacji
Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.
Zwroty i reklamacje
- Zwroty i reklamacje
- Czy istnieje możliwość zwrócenia zakupionego towaru?
- Co robić gdy przesyłka dotarła uszkodzona ?