Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ
Hankook ventus S1 evo3 ev K127E MFS Sound Absorber EV
KRYTERIA Niniejsza gwarancja przysługuje nabywcy nowych opon wyprodukowanych przez firmę HANKOOK Tire Co., Ltd. Opony objęte gwarancją muszą być zamontowane na danym pojeździe zgodnie z zaleceniami firmy Hankook.
ZAKRES GWARANCJI ORAZ DŁUGOŚĆ OKRESU OBOWIĄZYWANIA
I. Ważność gwarancji
Niniejsza gwarancja ma moc obowiązującą do czasu, gdy pozostała głębokość rowków bieżnika osiągnie minimalną dopuszczalną głębokość tj. 1,6mm.
Odpowiedzialność Hankook z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej oponie.
II. Warunki rozpatrzenia reklamacji.
Zgłoszenie złożone na formularzu dostarczonym przez producenta lub autoryzowanego dealera.
Dostarczenie opon.
Przedstawienie dowodu kupna lub poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku użytkowników oryginalnego wyposażenia, wymagana jest wyłącznie książeczka gwarancyjna.
Każde zgłoszenie może zostać rozpatrzone wyłącznie przez firmę Hankook lub jej autoryzowanego dealera.
Aby umożliwić dokonanie badania technicznego przez firmę Hankook lub jej autoryzowanego dealera, użytkownik jest zobowiązany dostarczyć opony do jednego z punktów serwisowych, a jeśli usterka opony jest widoczna dopiero po napompowaniu to razem z obręczą, na której eksploatowana była opona.
III. Rekompensata.
Firma Hankook udzieli rekompensaty na następujących warunkach:
1. Po naprawie, niezależnie od metody naprawy, zakresu i osoby, która ją przeprowadziła.
2. Których bieżnik został zużyty w sposób nierównomierny lub opon uszkodzonych w wyniku:
Uszkodzonych w wyniku zagrożeń drogowych (przebicia, przecięcia, rozdarcia, uszkodzenia wynikające od uderzeń o przeszkody).
Działania ognia lub wypadku.
Eksploatacji z nieprawidłowym ciśnieniem powietrza, z przeciążeniem, eksploatacji przy nadmiernej prędkości, nieprawidłowego montażu lub demontażu, eksploatacji bez wystarczającego ciśnienia powietrza, jazdy po nieutwardzonych drogach, wyścigów, wandalizmu, szkody wyrządzonej umyślnie lub innego niewłaściwego użytkowania.
Zniszczeń z powodu nieprawidłowej geometrii kół, niewyważonych kół, wadliwych hamulców lub amortyzatora.
Korzystania z łańcuchów na opony.
Działania substancji chemicznych (np. wypełniaczy, uszczelniaczy, substancji wyważających lub innych).
3. Eksploatowanych po przebiciu lub z za niskim lub z za wysokim niż zalecane ciśnieniem. 4. Z pęknięciami starzeniowymi i ozonowymi, których data produkcji jest starsza niż 4 lata i opon przechowywanych w nieodpowiedni sposób. 5. O głębokości bieżnika mniejszej niż wymagane minimum tj. 1,6 mm. 6. Z uszkodzonym lub nieczytelnym numerem seryjnym lub DOT. 7. Powodujących zakłócenia podczas jazdy (np. wibracje, ściąganie pojazdu, nadmierna generacja hałasu) a spowodowanych uszkodzonymi obręczami lub ze zużyciem bieżnika większym niż 0,8mm od oryginalnej głębokości rowków bieżnika. 8. Bez oznaczeń homologacji “E” na bocznej ścianie opony.
Gwarancja nie obejmuje również:
1.Roszczeń odszkodowawczych ani roszczeń o zadośćuczynienie z tytułu opóźnienia w podróży, chwilowego unieruchomienia pojazdu, kosztów oraz niewygody związanych ze składaniem zgłoszenia, wezwania serwisu technicznego, dodatkowej podróży, dodatkowych wydatków, sprowadzenia pojazdu, wynajęcia pojazdu zastępczego bądź przeładowania pojazdu.
2. Jakichkolwiek utraconych korzyści lub innych uszczerbków na majątku takich jak: straty finansowe, utracone zyski, dochody,spodziewane oszczędności, spadek wartości firmy, itd.
3. Innych uszkodzeń, strat oraz obrażeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio usterką opony, nieprawidłowym montażem, zaniedbaniem bądź nieprawidłowym serwisowaniem opon.
PODSTAWOWE ZASADY BEZPIECZNEGO UŻYTKOWANIA
• Okresowo sprawdzać ciśnienie w oponach. • Sprawdzać oponę/y pod kątem nierównomiernego zużycia bieżnika, pęknięć, wybrzuszeń, ciał obcych lub uszkodzeń. • Pamiętać o sprawdzeniu indeksu nośności oraz prędkości opon. • Sprawdzać stan opon. Opony należy najpóźniej wymienić, kiedy głębokość bieżnika osiąga minimalną dopuszczalną wartość, która wynosi 1,6mm. • Nie wolno przeciążać pojazdu. Należy sprawdzić indeks nośności opon lub zapoznać się z instrukcją użytkownika pojazdu, w celu sprawdzenia maksymalnego dopuszczalnego obciążenia dla jednej opony przy maksymalnej dopuszczalnej dla danej opony prędkości.
PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE POWIETRZA
Ciśnienie w oponach ma wpływ na ich żywotność oraz stanowi istotny element bezpieczeństwa. Informacje dotyczące odpowiedniego ciśnienia można znaleźć w instrukcji obsługi pojazdu. Nieprawidłowy poziom ciśnienia w oponach powoduje zmniejszenie przyczepności oraz przedwczesne lub nierównomierne zużycie bieżnika. Może to utrudniać prowadzenie pojazdu i jest szczególnie niebezpieczne przy skręcaniu przy dużych prędkościach. Ze względu na naturalny proces zmniejszania się ciśnienia powietrza w miarę upływu czasu, należy je sprawdzać przynajmniej jeden raz w miesiącu. Ciśnienie należy zawsze sprawdzać w oponach chłodnych, czyli na pojeździe, który nie eksploatowano przez co najmniej 3 godziny. Należy również sprawdzać ciśnienie w kole zapasowym. • Uwaga: Nie wolno redukować ciśnienia powietrza z kół, które wzrosło w wyniku rozgrzania opon podczas eksploatacji.