Opona Falken HS 435 ma zastosowany kierunkowy wzór bieżnika, który w połączeniu ze specjalnymi wzdłużnymi rowkami zapewnia bardzo dobre zachowanie na mokrej nawierzchni. Dzięki szybkiemu osuszeniu bieżnika maleje ryzyko aquaplaningu, a odpowiednia przyczepność i bezpieczeństwo jazdy zostają zachowane bez względu na warunki pogodowe. Podczas pokonywania zakrętów i jazdy w głębokim śniegu o odpowiednie osiągi dba duża ilość nacięć i zaokrąglony profil opony. Za precyzję prowadzenia i dobrą komunikację odpowiada centralne żebro opony, które pomaga w ciągłym utrzymaniu kontaktu z jezdnią. Specjalnie wyprofilowane boczne rowki w połączeniu z dobrymi właściwościami tłumiącymi mieszanki sprawiają, że Falken HS 435 gwarantuje komfort akustyczny podczas jazdy. Konstruktorzy projektujący oponę zadbali o utrzymanie odpowiedniej trakcji w trudnych warunkach – odpowiedzialne są za to wzmocnienia w strefie barków, które dodatkowo wpływają na większą stabilność jazdy. Model spełni wymagania kierowców, którzy od opon zimowych oczekują bezpieczeństwa i niezawodności niezależnie od panującej pogody.
1. Gwarancji udziela się na okres 60 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika, co wykazuje wskaźnik zużycia bieżnika (TWI). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta. Opona jednostronnie lub częściowo zużyta do wartości TWI jest traktowana jako całkowicie zużyta i nie podlega gwarancji.2. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:
- uszkodzeniem mechanicznym
- nieprawidłową eksploatacją
- nieprawidłowym montażem
- złym stanem technicznym pojazdu
- nieprawidłowym przechowywaniem
3. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.5. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad lub zwrot środków pieniężnych za zakup uszkodzonego towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty czasu i niewygody wynikające z ewentualnego przestoju pojazdu w trakcie trwania procesu reklamacji oraz inne szkody będące następstwem wady produktu oraz przeprowadzanego procesu reklamacji.